Capella del Roser

ico parroquiaCAPELLA DE LA MARE DE DÉU DEL ROSER (La xicoteta Capella Sixtina de la Mariola)

A la façana de la porta, que anuncia l’esplendor decoratiu de l’interior,  trobem motius vinculats a l’Eucaristia i el text amb la divisa episcopal extreta del Gènesis: "Tibi post haec, fili mi, ultra quid faciam" (Després d’açò, què més puc fer per tu, fill meu? Quan accedim a aquesta capella, coneguda també com la xicoteta Capella Sixtina de la Mariola, ens sorprendrà la monumentalitat de la decoració barroca. Es va iniciar la seua construcció en 1665, i la contribució de les confraries del Roser i Minerva va ser decisiva. Els frescos que la decoren van ser realitzats per José Parreu i els seus deixebles en 1732.

Veure imatgesUbicació