El Campanar

ico parroquiaEl campanar de l’Església Parroquial de Bocairent, d’estil barroc té una altura de 41 m i 97 escalons fins arribar a la sala de campanes.

De planta quadrada i realitzat amb pedra de carreu, va ser reedificat el 1766, ja que l'anterior edificació va sofrir desperfectes com a conseqüència del terratrèmol de Montesa.

El rellotge que data de 1777 es troba al segon cos. A la part exterior se situa l’esfera que està esculpida en la mateixa pedra a la part de la porta principal.

El campanar compta amb set campanes. Des de la sala de campanes, hi ha unes vistes magnífiques de Bocairent i de la Serra Mariola. Un total de set campanes marquen el ritme de Bocairent amb els tocs tradicionals que s'han recuperat en els últims anys.